Audi mobilno jamstvo
Kupnjom novog Audi vozila postali ste korisnik usluge mobilnog jamstva kojom vam je omogućena mobilnost i dolazak do odredišta u slučaju da je vaše vozilo zbog tehničkog defekta ostalo nepokretno.
Kada kupac ima pravo na uslugu mobilnog jamstva?
Pravo na besplatnu uslugu doživotnog mobilnog jamstva imaju svi vlasnici Audi vozila, bez obzira na starost vozila. Pravo na besplatnu uslugu mobilnog jamstva nakon primopredajnog servisa vozila ostvarujete servisnim pregledima i održavanjem vašeg vozila u ovlaštenom Audi servisu (svaki inspekcijski servis mora biti potvrđen potpisom i žigom ovlaštenog servisnog partnera).
Na što se odnosi mobilno jamstvo?
Mobilno jamstvo se odnosi na vozila koja su zbog tehničkog defekta, a uzrok kojega nije greška korisnika vozila ili vanjski utjecaj na vozilo, ostala nepokretna na cesti (smatra se da je vozilo nepokretno kada je nemoguće odvesti se istim u najbliži Audi ovlašteni servis ili ukoliko prema uputama proizvođača nije dozvoljen nastavak vožnje).
Kako ostvariti pravo?
Da biste ostvarili pravo iz mobilnog jamstva potrebno je nazvati stalno dežurnog operatera na besplatni telefonski broj unutar Republike Hrvatske: 0800 7070 ili u inozemstvu na telefon: +385 1 6269 168.
Ovdje pročitajte više o Audi mobilnom jamstvu.